FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)
Adresat:
,
,
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta: ___________________________________________________________________
Adres Klienta: ____________________________________________________________________________________
Nr telefonu Klienta: _______________________________________________________________________________
Adres e-mail Klienta: ______________________________________________________________________________
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:
-
adres pocztowy,
-
adres e-mail.
Reklamacja dotyczy:
-
Umowy Sprzedaży z dnia __________ produktu___________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
-
Umowy o świadczenie innej Usługi Elektronicznej _________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
-
inne:______________________________________________________________________________________
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: ________________
Opis problemu:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Żądanie reklamacji:
-
usunięcie wady Produktu lub Usługi
-
wymiana Produktu na wolny od wad
-
obniżenie ceny Produktu
-
odstąpienie od Umowy
Klient przyjmuje do wiadomości, że:
Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
Składając reklamację Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez adresata w celu rozpoznania reklamacji i prowadzenia korespondencji z nią związanej. Zgoda ta może być cofnięta w każdej chwili, a Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podpis składającego
Niniejszy dokument stanowi załącznik do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez mamcisnienie.pl.